![]() |
![]() |
![]() |
A la maqueta vaig posar una boca de túnel en el final de linea. Era una proposició d'intencions de continuar la linea, real o hipoteticament, fins travessar els Pirineus. |
Aquest és el moment en que la tuneladora (broca de pala de 16mm) obre pas dins del tunel. El podriem anomenar tunel de Salau. |
![]() |
![]() |
El tunel que uneix el mòdul 1 i el 2 s'ha canviat i també la decoració de tota la paret. En la primera fase de construcció |
La paret sencera ja decorada. El mur de formigó es una tapa per amagar una palomilla que subjecta els dos mòduls |
![]() |
![]() |
La via discorre per sota de la decoració, que representa una estació de muntanya que dona accés a un teleféric. |
Vista general del módul 2 amb el teleferic. L'edifici és reproducció de l'estació de Moncada-Reixac-Manresa que vaig fer fa anys. |
![]() |
![]() |
Aquesta és la meva reproducció de l'estació de Moncada-Reixac-Manresa. | I aquí tenim la mateixa estació a la realitat. |
![]() |
![]() |
Desprès del tunel el tren arriba a l'estació francesa de Rimont. |
Avui aquesta estació es una vivenda particular. Ja no passen mes trens. |
![]() |
![]() |
Rera l'estació de Rimont hi ha un petit poble. Són cases reproduides de Aulus-les-Bains. En el lloc original no estan totes juntes, això es la llibertat del creador. |
També hi ha un abeurador al bell mig del carrer. L'aigua surt per un petit tub d'un milímetre de diàmetre. En aquest cas no es aigua sinò silicona d'una pistola de cola calenta. |